onsdag 22. juni 2011

Inspirert

Kikker ofte innom andre bloggar. Bente hadde ein flotte bildeserie på kossen sy ein løpar på ein kveld. Då blei eg sjølsagt inspirert te å prøva. Lenge siden eg har sydd lappeteknikk og quilta, hadde nesten glømt ut koss eg brukte stoppefoten...

Men eg kom fort inn i det, om enn litt ustø....Her er et nærbilde av blomsten, sydd fast med tri omgangar rettsøm.


Her er det ferdiga resultatet. Ganske friske sommarfargar rosa og lime!


Så koseligt du kikke innom : )

2 kommentarer:

  1. Så flott duk du har sydd Rita!
    Det er kjekt å sy på den måten.
    Og tusen takk for at linker til meg:))

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar - klart eg linka te deg, du har jo så masse fint på siå di:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...