torsdag 15. desember 2011

Salte mandler

Sjøl om eg er glad i søtt, så like eg godt salte ting og. Som dessa salte mandlene som eg fekk oppskrift på av ein svenske vikarlege så jobba på avdelingen min på sjukehuset for eindel år tebake.



Fyst legge du mandlene i ei skål med vatn etpar minutt, så helle du av vatnet. Dryss øve passe mengde med salt og bland godt. Legg mandlene utøve et bakebrett dekt med bakepapir. Sett det i ovnen på ca 160 gr i 15-20 min (gjerna varmluft). Pass på så de ikkje blir altfor mørke, da vil de smaka brent. De skal bli tørre.


La mandlene ligga på brettet og bli heilt avkjølte.


Så er de klare for å leggas i ein boks eller på et glass.



Så er det bare å kosa seg!
Detta går fint for dei som lika lavkarbo ; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...