tirsdag 12. juni 2012

Veska te Lene og blogginnlegg nr.100!

Hadde lyst å sy nåke te min gode kollega Lene. Hu ønska seg ei litå veska te å samla adle småtingå så hu syns er greit å ha med seg i den stora veskå si.
Fargane sko vær SVARTE og ROSA - det va absolutt ikkje någe problem for meg - for det er jo favorittfargane mine!



  

- og sånn blei veskå! Fargesprakande og friske :)




         

Laga ei pittelitå veska te å ha oppi den andra... Oppi her putta eg to paracet, etpar plaster og ein liten prøvetube på solkrem. Måtte flira litt då Lene sa at hu ofta hadde tenkt på at hu sko hatt litt solkrem i veskå si hvis hu satt på ein utekafe eller någe...





          

Idag skrive eg faktisk blogginnlegg nr.100! Tenk, det sko eg aldri ha trudd for over et år siden.


Ha ein fine kveld !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...