søndag 7. april 2013

Baby-bunad

Fekk så lyst te å sy ein liten bunad, så eg bestemte meg for å sy ein te Ceselie Lovise som va fødde i januar. Tenkte hu kunne ha den te 17.mai.



Mønsteret te bunaden er laga ut i fra et kjolemønster +  ein god del fri fantasi. Bunadshuå/dåpshuå som eg har sydd tidligare, passe godt å bruka sammen med denna bunaden, då stoffer og bånd er dei samme. Huå finne du i dette innlegget her og her.




Har brukt brokadestoff te vesten, som er det samma som ein bruke te Rogalandsbunaden. Eg har sydd ein bringeduk, men den trenge ein ikkje bruka. Festast med trykknappar på innsidå av vesten.



 
Beltet har eg laga av svart fløyelsbånd og ei hekta som eg fant i sysakene mine - utroligt ka som dukke opp der...




Forkleet er sydd av et kvitt stoff med mønster i, men eg er ikkje sikker på om det er engelsk broderi. Då ville det vel vært hullmønster, eller?

Har vel strengt tatt ikkje "lov" te å kalla det for bunad, men eg gjør det likavel ; )




4 kommentarer:

  1. For en fantastisk flott, nusselig, liten bunad. Håper den blir godt tatt vare på! Hilsen Siri

    SvarSlett
  2. Hei igjen. Så flott at du har fått flere besøkende. Jeg håper de kommer igjen til bloggen din også! Hilsen Siri

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...