torsdag 3. juli 2014

Ein UFO er ferdig!

I mai i fjor fekk kollegaen min Lene ein flotte gutt som hette Berge. Eg heiv meg på å sy et teppe te han før han blei født, og kom godt igang, men så sa det stopp...i et år.

For etpar dagar siden så tok eg det fram igjen og sydde det ferdig! 
Leverte det te mammen i dag, og fekk ein skjønne liten videosnutt på mobilen seinare av Berge med teppet sitt. Det såg ut som han likte det godt!

Sånn blei teppet! Bak har eg fora med ein limefarga fleece. Det blei mjukt og godt.

Koselige babystoffer...

Applikerte øyenstikkere over heila teppet.


UFO = uferdig objekt (Det ligger mange av dei i skuffene mine, hihi)

Klem fra Rita-Rota


2 kommentarer:

  1. Det ble et fint og deilig teppet i herlige farger, og veldig fint med øyestikkerne som er aplikert på.! Tenker gutten får mye glede av det. :-)

    SvarSlett
  2. Jag tycker att det var fint att Du applicerade trollsländor på Ditt babytäcke.

    Dollandesign

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...