lørdag 9. august 2014

To bryllupskort

Datterå te ei venninne skal gifta seg neste helg. Då blei det et oppdrag å laga kort fra foreldrene, og så måtte eg ha et kort sjøl og te bryllupsgaven!

Sånn blei kortet fra foreldrene:





Bruden er veldig glad i sommerfuglar og fargen lilla - så eg trur eg klarte det greit, eller?


Her er kortet fra meg og familien:


Gaven var penger, og eg lurte litt kossen eg sko plassera seddelen inne i kortet. Men så fant eg ut at eg kunne laga ei ramma og bruka bildet på seddelen som eg bretta, inni rammå. Festa ei rød sløyfa i seddelen med ein gluedot, sånn at det går greit å dra den ut av rammå.




Ha ein fine lørdagskveld i stormen her på Vestlandet!

Klem fra Rita-Rota


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...