onsdag 14. desember 2011

Gammaldagse snop

Det er mange "snopetryner" i familien våres. Me lika det mesta som er søtt. Trur med har det itte far og farfar, dei hadde alltid någe godt på lur - eller så fant de någe i skap eller kakeboksar.

Men far min kunne laga knekk, og då trong du stort sett bare ei steikepanna og sukker. Ein kunne jo hiva oppi litt melk eller fløte. Någen gonger havna det havregryn oppi....sunnhetsalibiet?

Idag prøvde eg meg på å laga knekk på "gefühlen" , altså ingen oppskrift.




Her har eg heve ca 1/2 kg sukker oppi steikepannå


Gode varme på så det smelta og blir brunt


Ja, her boble det godt! - ikkje prøv å smaka med fingen, den blir garantert brent.... : (


Ein skvett fløte oppi gjør at det blir ein mildare smak, og ta gjerna ein klatt godt smør i og.
Ha nå klart et brett med bakepapir på, ha bordskånere unna brettet, for sukkermassen er glovarm!

Hell alt over på brettet og bre massen utover med steikespaden. La det stå og kjøla seg av. Når det er begynt å stivna, kan du bruka et pizzahjul te å lage spor te å knekke det i betar.


Mongen smakebetar blei det idag.... kjenne eg er på grenså te kvalm, hehe : )
Prøv deg på litt gammaldagse snop, du og! Garantert ikkje lavkarbo......


Made some oldfashioned candy today. Sugar, cream and butter cooked to be brown. My father used to make it when I was a little girl.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...