onsdag 20. november 2013

Pynta telys og fyrstikkeska

Fekk et tips i sista nummeret te Ett Trykk (desember) om kossen eg kunne dekorera telys. Det var jysla enkelt, bare å bruka washitape eller aen papirtape og lima rett på lyset. Det er finast å bruka dei med blanke plastkoppar på.



Denna papirtapen har eg kjøpt på Nille te 39,90 for to rullar. Ta ein runde med tape rundt lyset - ferdig! Enklare kan det faktisk ikkje bli...





Innpakningå med fira telys og ei pynta fyrstikkeska. Den glømte eg forresten å ta bilde av før eg pakka na inn.




Stempelteksten har eg og på baksidå av fyrstikkeskå. Nissebildet er lasta ner fra nettet og printa ut.





Her har du an - så kan du lasta an ner hvis du vil!

Eg bruke utskriften på skrivaren som gir meg 9 små bilder på et A4-ark. Då passe dei te fyrstikkesker som er 5x7 cm, som selges i 3-pakninger. Må klyppa litt vekk av bildet så passe det akkurat.


Kjekt du stikke innom! Ha ein fine kveld : )

1 kommentar:

  1. Å, så koselig julepresanger du lager!
    Vi må få til en kveld og lage litt forskjellig sammen.
    kos deg i helga:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...