søndag 28. august 2011

Fargerike kattar

Fant et fint stoff i sommar med flotte, fargerike kattar. Då måtte eg jo finna någe eg kunne sy av det!



Då blei det et penalihus, så me seie her... God plass te skrive- og tegnesaker : )


Og et lite hjerta klarte eg sjølsagt å få på plass - dei kan me jo ha på det mesta!

Et lite nærbilde te slutt. Hjertene har eg egentlig kjøp med tanke på kortlaging, men nå fekk eg bruk for de her.
Penalet er fylt opp med fargeblyantar og ska vær ein presang.

I have made a box for pencils and crayons as a gift for a girl. I love the colourful cats printed on the fabric : )

2 kommentarer:

  1. Så herlig Rita!
    Det er så kjekt å sy når en har så flotte stoffer, jeg blir ihvertfall inspirert til mer sying da.
    Ha ei fin uke videre; hadde vært koselig å treffes en gang:)

    SvarSlett
  2. Så flinke du e, Rita!:) alt du komme på å sy! Skikkeligt stiligt!:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...