mandag 15. august 2011

Ny kjole!

Nå har eg fått heilt dillå på å sy kjolar! Denna gongen prøvde eg ein i rød babycord og to forskjellige bomullsstoffer.


Den er te ei jenta som nettopp fylte to år.


Her har eg brukt et hjertesmykke te mal - syns formen va så fine!


Hjerter går igjen i bordå nederst på kjolen.


Søtt, prikkete stoff te armane. Dei har eg forresten forlenga litt i forhold te mønsteret.

- og så signaturen te slutt, inni kjolen, bak i halsringingen.

Koselig du stikke innom bloggen min - ha ein fine kveld!

This is my third dress in short time. I enjoy sewing them, and more to come! This dress is for a little girl who became two years old lately.
Thanks for stopping by my blog : )

1 kommentar:

  1. Nydelig kjole!:) Du er veldig flink, tanto:) Klem frå Hanne!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...