lørdag 3. mai 2014

Snart utdannet yogainstruktør!

Veldig stille på bloggen min i lang tid nå...
En av grunnene er at jeg i februar i fjor dumpet oppi en introduksjonshelg til utdanning som Kundaliniyoga-instruktør.
Etter mye fram og tilbake, så bestemte jeg meg endelig for å ta utdannelsen. Det har jeg ikke angra et sekund på!

Kundaliniyoga er kjent for å være "The Yoga of Awareness" - yoga for kropp, sjel og sinn. Det harmonerer veldig godt med mitt syn på mennesket som en helhet.

Nå jobber jeg med hjemmeoppgaver, og i midten på juni så er det eksamen. Består jeg dette, så blir jeg sertifisert Kundaliniyoga-instruktør.
Du må gjerne følge meg på FB-siden min {Ro I Sjelå} som du finner her.



Her er et bilde av meg sammen med vår lead trainer Shiv Charan Singh, som vi var så heldige å ha som foreleser den siste undervisningshelgen vår.


Det nye sy/hobbyrommet mitt begynner å bli ferdig, må bare rydde litt mer på plass først, så skal jeg ta bilder og legge ut på bloggen!


Ønsker deg som kikker innom bloggen en strålende helg : ) !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...