søndag 23. februar 2014

Lenge siden sist...

Nå har det ikkje vært någe blogging siden før jul, så nå er det jo på tide med ein tur innom bloggen igjen :)
Har vært rundt og kikka på andre bloggar innimellom mens min har hatt ferie!

Nå har maen i huset holdt på med å pussa opp et nytt rom som eg ska får te sy-/hobbyrom, der me og ska ha ein sovesova te gjester.

Ikveld blei han ferdige med den sista radå med parkett samt listene, så nå er det bare å bestilla møblene som eg skal ha der. Eg har bidratt ørlite med maling av vinduskarmar og tapetsering av ein vegg, ellers er det den snille mannen min som har jobba ganske mye for å få det nytt og fint!

Her komme litt bilder før møblene er på plass:

Velkommen inn!
På vindusveggen er det ein lyse, duse tapet med kvite blomster på

Dei andre tri veggane har såkalt "smartpanel" så sinnasnekkeren kalle det.
Dørå har fått beholda fargen, men kanskje eg lure meg te å male na kvite ein gong...
Golvet har fått parkett i ask med varmekablar under - deiligt!

Panelet er i kvitt, ferdig malt.

Nydelige tapet, men någe vanskelige å få fram skikkeligt på bildet. 


1 kommentar:

  1. Det blir flott, Rita! - Gleder meg til å se når du har fått alt på plass ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...