onsdag 18. april 2012

Bursdagskort i grønt

Like veldig godt fargene lime og rosa :) Her har eg laga et kort med begge dessa fargane.




Like godt kombinasjonen med lime, rosa og svart.




Denna diesen fra Spellbinders bare MÅTTE eg ha! Den er aldeles nydelige.
Men eg hadde litt problemer med å få papiret ut av diesen når eg hadde stansa den ut. Det gjekke heldigvis bra te slutt!




Rosa blomster med svarte brads - lenge siden eg har brukt brads....




Innsidå av kortet med plass te å skriva ein hilsen. Tok ein rest fra pyntepapiret og limte nere på arket, og putta på ein blomst, så matcha det utsidå!

Deltar i Craft Us Crazy sin utfordring #25 med tema morsdag og/eller blomster.
Utfordringen varer til onsdag 25.april.


Takk for du kikke innom bloggen min!


Made a birthdaycard with my favorite colours, which is lime and pink. I just LOVE the Spellbinder dies, and have used it on this card making a black frame.
I'm participating in Craft Us Crazy Challenge #25, with the theme Mothers day and/or flowers.


Thank you for visiting my blog!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...