søndag 15. april 2012

Lilla konfirmasjonskort

Detta kortet begynte eg på ifjor, men fekk det ikkje heilt te... men tok det fram igjen idag og bestemte meg for at eg sko gjør det ferdigt.
Det blei dessverre litt dårlige bilder, for det va begynt å mørkna når eg tok de.( - og så trenge eg så sårt et fotokurs...)




Her er endelig det ferdiga kortet!




Sløyfebånd og blomster.


 

Motiv lasta ner fra nettet.




Innsidå med plass te å skriva ein hilsen.




Stempla ein tekst te konfirmanten.




Ein lomme med tag bakpå, som og kan brukas te pengelomme.




Nærbilde av tag'en. Samma tekststempelet som på forrige konfirmantkort.


Deltar med dette kortet i cardandscrap sin utfordring #30 - bruk blomster.



2 kommentarer:

  1. Det endte jo med at blive et smukt resultat! Tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Nydelig konfirmasjonskort i herlige farger!
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...