mandag 9. april 2012

Gjenbruk av gamle kler = ny tunika

Eg er så facinert av mange flinke damer rundt om i bloggverden som er så flinke te å laga nye kler av gamle.
Så eg tenkte eg sko prøva meg på det sama.
 
Fant ein limegrønne topp med fettflekkar nederst, som ikkje ville vekk i vask.....




+ ein svarte kjole som eg ikkje hadde brukt må måååånge år.....



Klypte toppen like under BH-stroppen og tok nederste delen av kjolen og klypte sånn at det blei passe lengde. Så sydde eg de samen.


 

Sydde ei svarte blonda i utringingen, så den blei litt mer pynta.

  

Nederst va det høge splittar i sidene. Litt for høge, syns eg... Då tok eg ein trikant av det grønna stoffet og sydde ei svarte blonda på, og felte inn i splittane i sidene. Det friska opp i tillegg te å dempa dei høge splittane ;)

 Her er resultatet:


Ikkje så verst te å vær fyste gongen!
Detta va enkelt og kjekt å sy, så det kan godt vær det blir flere....

Hadde den på meg i bursdagen te søsterå mi igår. Der trudde dei eg hadde kjøpt meg ny tunika :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...