mandag 27. mai 2013

Pakke fra Kina

Har sett så mange fine blondeglidelåsar på monge bloggar. Tenkte at dei måtte eg få tak i og! Fant ein selgar på Etsy i Kina som hadde mongen fine.



Forstår ikkje någe særligt av teksten her, nei.




Men innholdet tale for seg! Kjøpte 20 stk på 35 cm i litt basisfargar.




Siden selgaren ikkje hadde det antallet kvite eg ville ha av den eine sortenn (men fekk någen andre kvite i steden), så fekk seks ekstra 10 cm glidelåsar som kompensasjon. Og det va jo ikkje feil! : )


Så er det bare å finna seg et prosjekt å bruka de te!

4 kommentarer:

  1. de var helt nydelige. Kan du ikke legge ut link til der du kjåpte de?, og gjerne et resultat etterpå du brukt de til noe... Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Her var jammen mykje fint :o) Eg legg meg til som følgar og gler meg til å sjå kva du brukar alle dei fine glidelås'ana te ;o)

    klem

    SvarSlett
  3. Hei Rita!
    Fine glidelås. Jeg har kjøpt sånne her i en butikk i Bodø som heter Polarquilt - en "godtebutikk" for syentusiaster. De har de i metervis!
    Du kan kjøpe så mange meter du vil, og selve låsen utenom.. veldig praktisk!
    De har også nettbutikk; http://shop.polarquilt.no/ehandel/

    SvarSlett
  4. Åååh, sånne glidelåser har eg aldri sett, FINE!

    Takker for oppmuntrende ord, det varme :)
    Eg har tenkt tidligere på å lage sånn minnebok av bloggen, men gjorde det desverre ikkje :(
    Kanskje når eg har laga ein del nye innlegg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...