torsdag 16. mai 2013

Ei litå sminkeveska...

Sydde ei litå sminkeveska av et snålt kattastoff. Snålt betyr søt/koselig på dialekten me snakke på Karmøynå. Eg vett det har ein heilt aen betydning andre plasser i landet...




Fotografert ute på trappå te terrassen.




Applikerte ei rosa stjerna på eina siå.




Laga ei litå løkka av det som blei te overs av glidelåsen. Blei litt kry då eg utnytta någe som normalt går rett i bosset : )




Sydde ein liten lomme inni, men den glømte eg å ta bilde av...

Så vil eg få ønska alle ei riktig gode 17.mai-og-pinsehelg!


4 kommentarer:

  1. Tyget med katter på som Du sytt necessären av är jättegulligt. Att använda en liten restbit av dragkedjan till en hank var en mycket bra ide´av Dig, tycker jag. Det var en tuff detalj!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Åh... den var kjempefin! - Hvor har du fått tak i det søte stoffet med kattene på?

    SvarSlett
  3. Tror jeg kjøpte stoffet på Kreaktiv i Sandnes for etpar år siden.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...