søndag 5. mai 2013

Strikkepinneetui

Har sett på flere typar strikkepinneetui, men eg va ikkje heilt fornødde med de. Derfor designet eg et nytt, med inspirasjon fra Pickles og den nya bokå te sybloggarane Handmade.
Syns eg fekk det rimeligt greit te, men det får visa seg om det funke i bruk...



Sånn blei det inni - med fine strikkande sauer.




Laga seks smale lommar te strikkepinnar eller heklekrokar, og to store lommar te rundpinne, saks ol.




Nå er eg endeligt komt øve knappahål-skrekken min! Eg har jo symaskin så syr knappahål itte størrelsen på knappen...




- og sånn ser det ut når eg har bretta det samen og knappa igjen.


Takk te alle dokker som kikke innom og kjekt når du legge igjen ein kommentar!
Ha ei fine mai-veka : )

6 kommentarer:

  1. Det blei eit fint strikkepinneetui. Kjekt at det er plass til diverse i lommene:)

    SvarSlett
  2. Så koselig stoff, etuiet så veldig greit ut. Flinke du som lage oppskrift selv:)

    SvarSlett
  3. Hvor har du eventuelt kjøpt stoffet? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei😊
      Selger ikke strikkepinneetui. Stoffet tror jeg at jeg har kjøpt på Etsy for flere år siden, husker ikke hvilken. Muligens fabric.com.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...