søndag 30. januar 2011

Et lite sømprosjekt

Sydde kjøkkengardiner på onsdag, som eg ikkje blei spesielt fornøyde med. Men at symaskinen kom fram, va jo desto kjekkare :)
Fant ut eg sko prøva meg på ei mobilveska. Sydde først ein prototype for å se kossen den blei.
Etter etpar justeringer, så blei det to vesker. Ei i svart/kvitt og ei i oransje/svart. Det blir heilt sikkert flere etterkvart.
Her er den oransja veskå - friske fargar, syns eg.
Det er ein lomme på framsidå - kanskje ikkje så godt å se på bildene...

Kjekt du kikke innom! Ha ein fine søndagskveld :)

4 kommentarer:

  1. så flotte vesker du har sydd !

    SvarSlett
  2. ååååå, så flotte disse var...
    Og så så kjekt med en ekstra lomme foran til kort og litt penger....
    Sånn kunne jeg tenkt meg....
    Tar du imot bestilling på en..??..

    onsdagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  3. snåle dei va da :)hilsen Tantå:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...