onsdag 23. februar 2011

AWARD!

Eg var så overrasket og heldig som fikk denne awarden av Maria, som har ein nydelig blogg - kikk innom den!

Awarden skal gis videre te 3-5 flinke scrappere som ennå ikke har så mange følgere (under 3000). Siden eg er så fersk blogger og ikkje kjenner så mange som har scrappe-blogg, så går eg litt utenfor reglene og gir min fyste award til niesen min Yvonne, som ha bloggen Konnestra. Hu lage de mest fantastiske tegninger - dei er virkelig verdt å se!
Den neste vil eg gi til Inger Marie, som har lært meg og inspirert med denna fantastiske hobbyen :)
Den siste vil eg gi te Merete, som dro meg med på mitt fyste kort-kurs. Bloggen hennas har hatt ein pause lenge nå, men eg håpe at hu komme igang snart, for hu er ein dyktig kortlager!

Ha ei fine dag :-)

1 kommentar:

  1. Hei Rita :))
    Tusen takk for award, nå blei eg glad vett du :)
    Så masse fint du har laget, har kikket litt rundt i bloggen din og sett på alt det flotte du har laget:))
    Og jeg har lagt meg til som følger :)
    Håper vi får til et treff snart, må overtale Merete til å få til noe snart :)
    Ha en fin helg!
    God klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...