søndag 3. juli 2011

Stoffsnoping!

Var en liten tur på Skudefestivalen idag. Då fekk eg meg ein tur innom te Hildegunn på Quiltesmia.
Hu har utroligt mange fantastisk flotte stoffer!
Å være i butikken hennas er som å være i ein kjempestore godtebutikk....

Her er någen av kuppå eg gjorde:


Herlige friske fargar. Ka kan eg sy av dessa då?


Massevis av røde og kvite stoff - eg hadde i grunnen nesten ikkje stoff i rødt, bare julastoff.


- og så roser...ååå, dessa va fine!


Litt søte jordber og blomster te slutt. Skikkelige sommarstoffer!

Ha ein fine søndag - kjekt du stikke innom : )

1 kommentar:

  1. så mange fine stoff du har funnet deg!
    Nå kan du kose deg med de før du bestemmer hva du skal sy av dem.
    Og engle-løperen din var nydelig, heldige den som får den:))
    Ha ein fin sommer, har du ferie nå?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...