søndag 1. januar 2012

Et år er gått....

Nå er det snart et år siden eg begynte å blogga. Det eg har opplevd iløpet av året, er kor positivt detta er.
Fremmande og kjente er inne på bloggen og ser ka eg holde på med, og gjerna legge igjen ein hyggelige kommentar. Andre sine bloggar som eg er innom titt og ofta, så gir meg inspirasjon og ei koselige stund med pc'en. Det hadde eg aldri trudd, at eg sko bli venn med dataen... eg så knapt kunne skriva ein mail ; )


Eg er ikkje i tvil, detta vil eg fortsetta med!
Håpe någen fortsatt vil kikka innom bloggen og kanskje legge igjen ein kommentar. Så kan eg se innom hvis du og har ein blogg.
Tenke eg ska bli flinkare å legga igjen spor når eg har vært innom ein blogg. Det får vær det einaste nyttårfortsettet eg har for 2012!

Ønske alt godt for det nya året te alle så besøke bloggen min!

Klem fra Rita

1 kommentar:

  1. Godt nytt år til deg Rita! Enig med deg, det er mye inspirasjon å finne rundt i alle disse koselige bloggene, jeg fortsetter i samme stil jeg og.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...