onsdag 1. februar 2012

Kort te sjefen

Sjefen min slutta nå i januar. Måtte jo laga et kort te han, det fortjente han verkeligt!
Men eg er ikkje så flinke på mannakort uten blomster og sløyfer. Heldigvis hadde eg fått Ett Trykk i posten. Der hadde de ein artikkel om bruk av aluminiumstape. Det fant eg ut var ein god ide, og kjøpte inn tapen!

Resultatet ser du her, et sjokoladekort te (eks-)sjefen!




Brukta fargane rødt, svart og sølv.




Tri røde bilar friska opp! Lurte med litt sløyfebånd på toppen....



Stansa ut motiv som eg limte på bazzill. Deretter limte eg på aluminiumstapen. Brukte pregeverktøy te å få fra motivene. Sverta med stempelsverta, svart og litt rødt.



"Du er helt sjef"-stempelet passte godt her ; )



Pynta med litt knappar nederst i hjørna.

Litt mørke bilder - burde vel kanskje dukka litt ned i artikkelen om fotografering av kort i Ett Trykk....hehe

Kjekt du kikke innom - ha ein strålande kveld : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...