søndag 6. mai 2012

Ein løpar i friske retrofargar

Søster mi og eg va ein tur te Skuddnes for etpar veker siden for å kjøpa egg på et hønseri. Eg benytta sjansen te å stikka innom Hildegunn på Quiltesmiå.

Fekk nesten panikk då eg fant butikken hennas tomme - men heldigvis va hu bara flytta te nye lokaler.
Søsterå mi fekk velga ut någen stoffer så eg sko sy ein løpar te henna av, då blei det dessa to:


Skikkelig retro fargar og mønster





Ferdig resultat!




Litt nærmare kikk på blomstene...




Så håpe eg at mottakaren blir fornødde !


Takk te alle som kikke innom bloggen min :)


2 kommentarer:

  1. Åh, så flott!!! Eg ønsker eg var så flink med symaskina som deg...

    SvarSlett
  2. Den blei kjempefine;-)

    Lil'sis <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...