torsdag 4. april 2013

Nye stoffpose te erteposane !

Har nå prøvd meg på et nytt mønster på stoffpose te dei rosa erteposane. Dei finne du her.


Då måtte det jo bara bli ROSA for å stå i stil med erteposane...




Hjerter applikert i samma stoffet som to av erteposane.




- og løpegang med rosa blomster.




Inspirert av Lise Bergene si bok Hjertelige lapper.




Men isteden for å sy ein flate pose, så kutta eg hjørnene og sydde på tvers, sånn at posen står fint av seg sjøl : ) Kjekt å prøva mangen forskjellige mønster av stoffposar. Så ende ein opp med ei salige blanding av dei ein har sydd + litt egne "triks" !


Takk for du besøke bloggen min - og ha ein fine kveld !
Legge du igjen ein kommentar, så kan eg jo besøka din blogg og ; )


2 kommentarer:

  1. Hei. Tusen takk for koselig kommentar, og - Oi, så mange fine erteposer og erteposeposer du har sydd! Hvis jeg får lov vil jeg gjerne vise noen av dine bilder sammen med litt ekstra reklame for bloggen din, men jeg vil ikke gjøre det uten å få godkjennelse fra deg først:-)

    SvarSlett
  2. Nydeleg pose, som kan brukast til litt av kvart :) God helg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...