søndag 12. mai 2013

Shabby Chic-hjerta

Såg at Elin, som har bloggen Polarhjerte design, hadde laga ei fint motiv med tekst som ein kunne printa ut på stoff og sy, som hu delte med bloggleserane. Innlegget finne du her.

Se det flotta motivet med tekst som hu har laga:




Syns det va så fint, at eg ville prøva meg på å sy et hjerta med motivet på. Skreiv det ut på et ferdiglaga stoff på papir, Fabric Print (papiret fjerna eg itte at eg hadde skrevet det ut), og sydde på lin.


Sånn blei hjerta mitt:


Her henge det ute i vinden - klarte akkurat å knipsa bilde når det hang i rette stillingen!





 Sydd motivet på et hjerta av lin og pynta med kvite blonder.





På baksiå sydde eg ein liten lomme. Her går den an å legga ein liten hilsen te den som får hjerta...





Samma blondå så pynt på lommen som eg har på framsiå.


Ha ein hjertelige søndagskveld : )




1 kommentar:

  1. Hei, så koselig at du fikk bruk for englediktet! Og at du linker tilbake til min blogg;-) Nydelig hjerte:-) Ha en fin maiuke! Hilsen Elin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...