onsdag 31. juli 2013

Fotballkort !

Yngstesønnen Georg blei 11 år for ei veka siden. Laga et fotballkort te han, for han er ein ivrig fotballspelar - både på fotballbanen og på FIFA på PS3...


Sånn blei kortet - med gras og det heila!




Store fotball kutta og prega med ein Cuttlebug-dies. Ittepå brukte eg tusj te å farga linjene og feltene på ballen. Georg er Newcastle-fan, derfor dei svarte og kvite stripene.




Fotballgutt kjøpt på scrappebutikken...


Ha ein fine kveld - imårå er det allerede 1.august!




4 kommentarer:

  1. Knallfint kort du har laget!
    Takk for koselig kommentar på bloggen min! :)
    Ha en fin helg du også!

    SvarSlett
  2. Dette var et morsomt kort. Jeg har fått i oppdrag å lage invitasjoner for ei fotballjente som er konfirmant til våren. Hun ønsket noe i lysegrønt fordi det er fargen til gresset og at det gjerne måtte ha litt fotballtema. Jeg falt litt for dette gress-papiret. Er det et ark som er i salg nå?
    Mvh Ritha

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kjøpte papiret på Trendhuset i Haugesund, som er forhandler for Panduro. Men etter søk i den nye katalogen dere, så kan jeg ikke finne akkurat dette papiret. Det er et papir med golfballer bakpå. Har også hatt et med fotballer på baksida.
    Du kan jo sjekke om på en butikk som fører Panduro-varer og se om du finner gresspapiret der.
    Lykke til !

    SvarSlett
  4. Oppdatering!
    Papiret med gress på kan kjøpes på nettsiden til Karen-Marie Klip, og heter Grass One eller Football.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...