onsdag 9. januar 2013

DreamKuts i posten !

Endelig kom julapresangen min!
Ønska meg ein DreamKuts te jul av maen min, men han fekk ikkje tak i den på dei nettbutikkane me søkte på her i landet som eg visste om. Ein butikk hadde hatt, men var utsolgt...

Søkte på DreamKuts og fant ein nettbutikk i USA som hadde, nemlig  Enchant Art, og me bestilte i begynnelsen av desember. Men det tok si tid før an dukka opp...
Men idag låg det hentelapp i postkassen, og eg var ikkje seine å henta pakken!



(Bildet lånt fra nettsidå til Enchant Art)


Her er altså herligheten! Har allerede prøvekjørt an, og det virka lovande : ) Hadde egentlig tatt bilder sjøl, men fekk ikkje lasta de opp på dataen idag, måtte då låna meg et bilde.
Blir mye lettare å kutta opp papir/kort som skal vær i samme størrelse.

Ekstra kjekt var det at Glenda i Enchant Art hadde lagt med et nydeligt blondestempel - heilt gratis : )



Husk å melda deg på giveaway'en min  - håpa at akkurat DU vil vær med !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...