fredag 11. januar 2013

Trekning på giveaway!

Takk te dokker som ville vær med på giveaway'en min!
Det blei ikkje så mangen som var med, men så varte den bare ei veka, så eg er kjempefornøyde med dokker som var med : )



Her er premiane:


Herlige te....




 - og te-mappa og ein liten pung


Så då er det over te trekningå.......

Det blei HANNE, med bloggen Mine hobbyer!!! Ta ein tur innom bloggen hennas, der er det masse fint!
Gratulerer!

Hanne - send meg ein mail med adressen din te: rmhult@hotmail.no - så får du premien i posten : )


Idag er eg halvveis til 98 - hihi! Slappe av idag, men det blir ein liten feiring på søndag, tenke eg.


Ha ein fine kveld dokker som kikke innom bloggen min!





3 kommentarer:

  1. Åh, tusen takk! Gleder meg til det kommer i posten! -) - og du - vel overstått dag og feiring!

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg rakk ikke give-awayen din, jeg, men jeg vil følge bloggen din allikevel:-)

    SvarSlett
  3. Hei Siri !
    Kjekt du vil følge bloggen min : )

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...