mandag 19. september 2011

Posekort

Søndag va det bursdagsfeiring for en klassekamerat te Georg. Då blei det et kort så måtte lagast kjapt, for eg hadde ikkje så god tid (som vanlig...)


Fant ut eg sko laga et posekort i litt røffe stil


Litt krølling og distressing med svart blekk gjør susen!


Pengene trygt plassert på et kort som eg putta inni enden på posen.


Knytta fast pengene med grove hyssing som eg hadde festa med stiftemaskin te kortet.

Takk for du kikke innom - ha ein fine kveld : )


Made a card of a paperbag . My 9 year old son was going to a birthdayparty to a classmate last sunday, and I had to make a card quick ( always late, as usual...)

Thanks for visiting my blog - have a nice evening : )

1 kommentar:

  1. Eg og vennene ska gi et kort med gavekort inni te ei venninna. SÅ då hadde jo posekort vore ein kjempegod ide! Koss mekke du det egentli????? Koss e "løysningen" liksom? :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...