lørdag 22. september 2012

Skappel-genser te Barbie!

Eg hadde jo lyst å strikka Skappel-genseren som alle snakke om, men armar og skuldre er ikkje på lag med strikkepinnane.
Då fant eg ut at eg kunne strikka ein Skappel-genser te Barbie, for det va jo et overkommeligt arbeid!



Her er herligheten:


Rosa måtte det værr - det er jo te Barbie! (- sjøl om detta er ei Spice Girls-Barbie kjøpt på et bruktmarked i Nyhavn i København. Søster mi sa at den MÅTTE eg bare ha! Kosta barra 40,- dkr.... så då så.)



Nærbilde av genseren og dokkå





Legg merke te at genseren er lengre bak enn framme - akkurat som originalen!
Eg er kje så god på styling og sånn, så denna leoparddressen va kanskje ikkje så vakker sammen med ein rosa genser... ; )


Ha ein fine lørdagskveld!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...