søndag 30. september 2012

Sydd mi fysta strikkemappa!

Vanella har sydd flotte strikketøymapper for salg på Epla. Selge og mønster te mappene, sånn at ein kan sy de sjøl.
For to veker siden hadde Vanella helgatilbud på mønster te å sy sjøl, så då kjøpte eg etpar.

Her er den fysta strikkemappå mi:



Flott stoff med herlige, rosa roser......






Stor og god mappa, sydde den største av dei tri størrelsane som sto i mønsteret. Egentlig blei den litt mindre, pga at glidelåsen eg hadde va 35 cm og ikkje 40 som va anbefalt i oppskriftå. Får kjøpa meg någen glidelåsar i rette størrelse, så kan eg sy heilt itte mønsteret!






Et lite silkebånd te å åpna glidelåsen med - i samme kolør som rosene ; )




Takk for du besøke bloggen min - og velkommen tebake!


 

2 kommentarer:

  1. Flott mappe......sikkert kjekt å ha.... Nydelig stoff. Ha en superfin og kreativ uke.

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig kommentar hos meg for en stund siden! Strikkemappen du har sydd ble virkelig fin! Jeg kunne godt ha tenkt meg å prøve meg på en sånn en selv (men så var det alle de andre prosjektene også, da..) God helg til deg. Hilsen Siri

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...