onsdag 12. september 2012

Spam!

Har i det sista blitt viderekobla te reklamesider når eg går inn på bloggen min. På leselistå er det komt opp et reklameinnlegg om bilforsikring....
Eg har i grunnen ikkje lyst te å ha reklame inne på bloggen min, men har blitt et ufrivilligt offer for spam.
Idag har eg endeligt klart å komma meg inn på bloggen uten å bli viderekobla te ei reklamesida, men prøvde flere ganger før det gjekk.
Når eg går inn på Blogger og ska logga meg inn, komme eg direkte inn på sidå mi uten å logga meg inn, sjøl om eg har logga meg ut tidligare.
Skjønne ingenting....
Någen som har vært ute for det samma?
Har registrert detta te Blogger, får se ka så skjer....



2 kommentarer:

  1. eg og fikk opp nå når eg gikk for å skrive kommentar...
    Du har antaglig fått noe dritt på dataen, eller lagt inn en link på bloggen som her noe dritt i seg..Prøv først å rense dataen, så ser du..
    Ha en flott dag Klem

    SvarSlett
  2. Kom opp ei pop-up sida nå då eg gjekk på bloggen din kor eg blei oppfrodra te å renska Mac´en min. Merklige greier. :/

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...