mandag 5. november 2012

Overlock-kurs del 3

ENDELIG et vellykka resultat!
Eg klarte alle sømmane eg sko sy : )

Ein viktige ting me lerte på kurset, er alltid å sy ein prøvelapp i det stoffet ein ska sy av. Då kan ein se om innstillingane er rette og ein kan justera hvis det trengs, før ein syr ivei.





Mangen innstillingar på ein overlock-maskin: Over - og undergripar, rettsøm og forsterkningssøm, stinglengde og differensial... Men utpå søndagen begynte me å få dreisen på det.





Halsringing - vellykka : )


 

Rullefald på ermet - vellykka : )




Rullefald nederst på t-skjorta - vellykka : )




FERDIG!!! ( - ikkje bry deg om at eg bomma litt på stripene i sidene...)


Detta ga mersmak - nå har eg lyst å gå på flere sykurs! Men får venta te itte nyttår, tenke eg.
Takk for ei kjekke og lærerike kurshelg!



Takk for du kikke innom - legg gjerne igjen ein liten kommentar, så kan eg besøka bloggen din, om du har!



2 kommentarer:

  1. Skikkelig fin, blei den! ;)) Det er vel bare å stå på og sy mens man husker hvordan ;-)

    SvarSlett
  2. Eg har og lyst på overlock kjenne eg :o)

    Takk for tilbakemelding. Så kjekt å hørra at eg kan inspirera nåken og da, då blir eg skikkelig glad vettu :o)

    Lykke te videre med overlocken din.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...