søndag 25. november 2012

Snømannsuppa!

Hadde to venninner på besøk fredag kveld. Me koste oss med å laga "Snømannsuppa" + pynta fyrstikkesker og poser te å ha de i.
Glømte heil å ta bilder, men eg fekk nå tatt bilde av den eina snømannsuppå eg hadde igjen...





Ein pakke kakao, ei sukkertøystang og små marshmallows.
Koselige venninnepresang - bare sånn som an er, eller med et fint krus i tillegg!




Printa ut et snømannbilde fra nettet, og teksten skreiv eg i Word og printa ut. Fonten hette Sears Tower, men du bruke den fonten du lika best.




Diktet har eg funne på ein blogg som eg ikkje huska akkurat i farten, men eg har sett samme teksten på engelsk når eg har søkt på "Snowmansoup".

Nå har du oppskriftå - så då kan du jo bara setta igang!


Ha ein fine søndag - og takk te deg som kikke innom!



Have made "Snowmansoup". Nice present for a friend as it is, or maybe with a mug too!
Have a nice Sunday - thanks for stopping by my blog!



2 kommentarer:

  1. Så stilig! Det hørtes veldig godt ut med snømannssuppe, og så koselig venninnegave da:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...